Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Demet Akalının Yeni Albümü

25 Yorum


Demet Akalın’ın yeni albümü çıktı. Dün akşam Beyaz Showu izleyenler eminim merak edip internetten Demet Akalın’ın yeni şarkılarını dinlemek istemiştir. Ben çnce yorumumu yapayım bu albüm hakkında sonra da nereden ulaşabileceğinizi söyleyeyeyim.

Yorumum: Demet Akalın iyi bir sanatçı. Bugüne kadar bütün şarkılarını dinledim. Hepsi güzeldi. Ama yeni albümünü hiç sevmedim desem daha iyi olur. Gerçekten beğenmedim. Beğenenlerin kendi hazırladığım ama başka bir blogta yayınladığım yaımı şuradan görebilirsiniz. Ayrıca şarkı adlarının üstüne tıklayıncada dinleyebiliyorsunuz.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

25 thoughts on “Demet Akalının Yeni Albümü

  1. demet akalın seni çok seviyorum ma malesef kuzenim de seni aşırı derecede çok seviyor diyorki bana ben demet akalınım diyor yani seni ikimizde çok beğeniyyoruz ve mucize şarkın çok güzel onu çpok beğendim sevgilerimle selin ve hilal

  2. slm ben ccemre hepsi birdeki gülben ergen daha güzel olmuş

  3. iğrenççççççççççççççççççççççççç olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

  4. iğrençççççççççççç

  5. süperrrrrrrrrrrr

  6. süperdende öterid

  7. gülben ergen daha güzel olmuş demet akalın çok ama çok iğrenç olmuş

  8. gülben ergen gülben ergen gülben ergen demet iğrenç sese sahip

  9. neden öyle diyorsunuz arkadaşlar bence güzel

  10. ben demet akalının tüm şarkılarını çok seviyordum hepsini dinliyorum ama bu albüm bambaşka hepsinden daha sssüperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  11. bilmem güzel sarkı ama ben fazla beğenmedim

  12. demet akalın seni çoooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  13. sprr tek bir kelimeyle çook harikasın çook tatlısııın

  14. demet akalın süpersin bütün şarkılarını dinleye dinleye ezberledim hepsi çok güzel

  15. ayrıca senide çok seviyorum inrenç diyenleri anlamıyorum

  16. galiba onların kafasında bişiler var

  17. demet seni seviyorum şarkıların m çok güzel yeni çıkardın şarkı gururum en güzel şarkın o

    • demet akaklın ablacım senin bütün sarkılarını çoooooooooooooooooooooookkkk seviyorum hemde çok bütün sarkılarını heycanla dinliyom ablacım yine söylüyom yine çok şugarsın allah basrılarının devamını ver sin amin hayatını arstırdım ve çok üzüldün keşke hayalindeki meslegi seç seydin aman neyse böylesidaha iyiolmuş böylece seni hep görebilme sansım var seni sevmeyen olsün amin demetim :D=)

  18. seni çok seviyorum demet akalın keşke hayellerin gerçekolsaydı ogretmenlik flngibi busenin hayellerinimşablacım çok sugarsın:D

  19. demet akalın seni canım dan çokseviyorum iyiki buhayattasınseni sikebilmeyi ellerini tuta bilmei çok isterdim am neyazıkki belki bigün bu hayellerim gerçek olur amin seni sikmek:D

  20. valla benim en sevdiğim sanatçı demet akalın.

  21. slm millet bn demet akalinin butun albumunun yasili oldugu siteyi nerden bulcam

  22. bence kimse demet akalına benzeyemez sen ne kadar güzel olursan ol demet akalın benim için dünyada bulunmayan bir güzellik onun ritmi müziği bir başka oyuncular şarkıcılar da iyi ama dikkat et bak iyi diyorum demet akalın mükemmel

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.