Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Hakkimda

2 Yorum


Ben Ali ÇAĞLAYAN.1991 Yılının Şubat Ayının 29 unda doğdum.17 Yaşıma basmanın gururunu daha 17 şarkısını söyleyerek yaşadım🙂.Aslında bloglara başlama hikayem farklı ama çok sevdim inanın.Bloglara kapıldım bırakılmaz durum.İşte lise 2 deyim.Bilgisayar bölümünde ders görüyorum.Bilmem değişik söylenişli güzel yazılışlı diller felan.Gebze de oturmak bir başka ayrıcalık pardus felan.Gebzede Endüstri Meslek Lisesinde yim işte öğretmenlerle aram pek iyi değildir.Onlara bir türlü ısınamıyorum ki sınıf hocam haricinde🙂.Basketbol oynarım oynamayı severim.Hem klüpte hemde okulda takımdayım.Oyun kurucuyumdur.Bilgisayarın hastasıyım ona göre.Altıma işeyeceğimi bilipte kalkmadığım günler oldu.Ne günlerdi orta sını ilkini lisesini gebzeden başka yerlerde okumadı.Kızlara karşı acayip ilgim de var.Böyle güzel olursa tamam armut gibi atlarım kimseyi yaklaştırmam.İki güzel kız olunca iş zor tabi.Aman neyse işte Fenerbahçeyi tutarım yani kesseniz damarımı kanım ilk önce kırmızı beyaz daha sonra sarı lacivert akar deme demeyin.Php,Asp,Asp.NET,Ado.NET,Photoshop,Web tasarım,Blog,Xml,xslt vs bir çok dil ile uğraşmaktır işim.Fakat şuda var ki bu bloggerin kod mantığını bir türlü çözemeyen birisiyim ben.Genelde okulu asarım ama nedense devamsızlık sayım 14 günü geçmez vede tüm derslerim süper gelir.Bu kadar başka ipucu yok

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

2 thoughts on “Hakkimda

  1. Sevgili Ali,
    Eger vaktin var ise blog konusunda daha sonra bir iki sorum olacak. Yani Kontrol Paneli bol ile ilgili.
    Yasamını anlatan yazını okudum. sınıf ogretmeniyim. Cok mutlu oldum. Samimi ve ictensin ne guzel!
    Ben sevdim.
    İlgilenmek istersen bana kısaca yaz.
    Basarılar dilerim.

  2. teşekkürler hocam🙂 beğenilmem beni mutlu etti.sorularınızı bekliyorum mail adresinize mail atıcağm.

Bir Cevap Yazın

