Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Şu Elektrikler Kesilmese

2 Yorum


Ulan tam oturmuş şu phpnin ucundan tutayım dedim hatta bir kaçta yaptığım hedefe ulaşacağım dedim.İletişim formu kendi yazımım olacaktı.Öyle ahım şahımad birşey değildi.ama ilkdi benim için.Bu yeterli değilmi.Herneyse yaptım.Oldu kendime kurduğum bir free hosta yaptığım çalışmayı ftp yoluyla upload ettim.Evet herşey çalışıyordu bir kaç kısımda hata veriyordu.O dosyaları sildim hostumdan tam dosyaları hostuma atıyordumki net gitti.İlk modem ışığı bir acayip oldu.Bende dosya gitmiştir diyerek bilgisayarımdaki yedeğini sildim aslında büyük akılsızlık ettim.Benim gibi bir acemiden ilk defa böylecene bir şey geldi.Belki küçük ama büyük işler küçük işlerle başlar.Neyse canım sıkıldı durumu görünce bir daha yazmaya çalışacağım.Şu sıralar şu wp plugin üzerinde uğraşıyorum.Mümkünse wpde kendi iletişim formumuzu yapıp kendi iletişim sayfamızı kurmak istiyorum

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

2 thoughts on “Şu Elektrikler Kesilmese

  1. en büyük dert ben yazdan beri neler çektim biliyonmu kaç gün elektirkler 8-9 sat gelmedi bi kesiliyo bi geliyo pc ahavaya uçacak valla fişleri çekmesem pcyi kitlemesem…Wp de hata var…Benim artık bu rası blogcuda pek yazmıyacam yeni alanım senin gibi yaptım…Wpye de yazcam

    Gelince bak:

    http://gurkanbicer.blogspot.com

  2. Bende gürkan gibi bloggera taşındım…

    http://www.ahmet-kemal.blogspot.com

Bir Cevap Yazın

