Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Allah Kimseyi İnternetsiz Bırakmasın

1 Yorum


Tamı tamına 5 gündür internetsizim.5 gündür internetim yok canım acayip sıkılıyordu.Bilgisayara girip sürekli nba oynamakta bir yere kadar aynı müzikler felan.Neyseki internet geldi.Can sıkıntım bitti.Ama ben şu Türk Telekomu ve fedailerini anlamakta güçlük çekiyorum.10 kere telefon ettik marketten.Evden edemedim çünkü binanın telefon hattı olmadığından net yoktu.En sonunda bende bir çılgınlık oldu adamlar gelmiyor telefon yok.Net yok.Bermuda şeytan üçgeni.Bir ara şeytana uymanın faydalı olacağını sandım mutfağa bıçağı almaya gidiyordum.bıçağı alıp çarşıda adamı eve getirtcektim.ttnet çalışanını.Ama annem yakaladı.Çıldırdım.Sonunda binamızdan bir amca öğrendide benim öyle yapacağımı gitti kendisi getirtti o adamı.Eğerki annem dur demeseydi amcada gidip getirmeseydi adamı belki ben bugün burada değil nezarette olabilirdim.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Allah Kimseyi İnternetsiz Bırakmasın

  1. aman hali sakın ha duymim bir daha .Sen bu atmosfere lazımsın olm .Banada oldu telekom yapıyo ara sıra böyle ibnelikk.hadi bakalım geldi ya iyisindir şimdi

Bir Cevap Yazın

