Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Azbuz Sonunda Rss Desteğini Açtı

1 Yorum


Evet hemen hemen azbuz herkesce sevilmeyen bir servisti.En başta klasik temaları vardı halada öyle.Daha sonra kod ekleme kısmı IncFreeSiteHtml.jsp ile oluyordu garipdi servis ısınamamıştım.Ve azbuzun bir yeniliğini gördüm.İlk önce anasayfası değişmiş bu hoşuma giti.Ben azbuzu tamamen bir youtube olarak görüyordum ve imageshack.us olarak şimdi gelelim başlığımıza evet azbuz rss desteğini açmış blograzziye azbuz olarak ekleyenlerin yazıları rss kısmında yoktu.Şimdi rss desteğini açmış azbuz artık feedburnere eklenebilir.Orada rastgele bir siteye baktım işte rss adresi http://oradanburadan.azbuz.com/rss.xml işin ilginç yanı ise bu siteyi yazan kişininde nicki turklerklani hiç bir ilişkim bulunmamasına rağmen öyle hayranım galiba

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Azbuz Sonunda Rss Desteğini Açtı

  1. rss ile tutulacak bir şey değil bu azbuz… wordpress ve blogger servisleri oldukça azbuz rağbet görmez zira azbuz’un içeriği kaliteli değil😉

Bir Cevap Yazın

