Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Okulumu Özledim Ulan

1 Yorum


Ulan millet okulunu özlemez hatta okul tatil olsun diye herşeyi yapar.Okul tatil olduğunda öyle sevinirlerki oh be tatil oldu rahatladık derler.Oysa bendeki durum çok ters ben o şekilde değil ben okulumu özlüyorum.Okulumdaki arkadaşlarımı özlüyorum.Şu 11 şubat gelsede okuluma gitsem.Oradaki kazandığım çevre arkadaşlık çevresi.Kimseye zararı dokunmayan kişilikler işte benim arkadaşlarım bunlar.Belki bir kaçı vardı gıcık olduğum işte onu bile özledim.Bu bende her sene böyle oluyor.Tabi ilkokul ortaokul öğrencileri buna diyecekler okul özlenirmi evet özlenir.Çünkü ortaokul ve ilk okulda her sene sınıf değiştirmiyorsun.Birde bizimkisi meslek lisesi olduğundan değiştiriyoruz her sene yeni arkadaşlıklar oluyor.Alışmak zor oluyor işte ben bu arkadaşlarımda kendimi buldum ilk defa ama sene bitince ayrılacağım.Yani lise arkadaşlığı anlatılamaz duygu diyorum şu lise2 hiç bitmese hep okul olsada bu arkadaşlarımı kaybetmesem.Heee aklımdayken tüm hocalarımı özledim ama sınıfa girip yeni konuya geçip hiç anlatmadan soru yazıp soruyu kendisi çözen kimyacımı hiç özlemedim.İşte resmi maşallah dedem gibi.Bu genç hali resme tıklayıp büyük boyutunda görebilirsiniz.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Okulumu Özledim Ulan

  1. bende özledım aynen =))

Bir Yanıt Bırakın

