Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Sonunda WordPress.com a Girebildim

4 Yorum


Sonunda Şu wordpress.com a girdim.Yahu googlede aramadığım kısım kalmadı etmediğim şey kalmadı.Yok bulamıyorum en sonunda bana ahmetin tavsiyesi ile emre abinin blogunda bir yazıyı gördüm ama wordpress.com ile ilgili değildiki.Şu youtube engelleme zincirlerinden birinden korunma yollarını anlatıyordu.Neyseki wordpress.com u öğrendim emre abiye çok teşekkür ederim.Vallahi çıldıracaktım.He birde emre abi şunun internet explorer için olanını koyarmısın.Mozillaya hala ısınamadımda😀

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

4 thoughts on “Sonunda WordPress.com a Girebildim

  1. E sen okur kitlesi peşinde falan değilsin sanırım🙂 WordPress’i ziyaret etmek isteyenlerin %5’i falan biliyordur nasıl girileceğini, gerisi engelleme yazısıyla karşılaşıyordur. Yalnız takdir ettim, gerçek blog’culuk budur: okunma kaygısı olmadan yazmak!🙂

  2. yok barış abi beni isteyen okur.ama ben daha çok okumayı severim🙂.Teşekkürler hiç kaygılanmıyorum okunma için.İstersem yazmazdım ama yazmadanda duramıyorum.İşte ben senin blogunu italiano gürkan volkanca pınar abla.kubilay abi felan onları severim zaten isteyen okur.Ama ben en çok okumayı severim😀

  3. Valla sen yorum yapmasaydın kendi dnslerimi de telekoma emanet etmeye devam ediyor olacaktım. Pardus kullanırım genelde o yüzden dns değişikliğine gerek kalmıyor. Ama şimdi geçici olarak xp kullanıyorum siteni bi açtım yasaklama🙂 Daha açmayı da düşünmüyorlar sanırım. :s

  4. bu telekom çok can sıkıyor şimdide Slideyi engelledi

Bir Cevap Yazın

