Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Üst Kata Hırsız Girdi

2 Yorum


Ulan ne adamlar var varya.Az önce çok değil 1 saat önce kubilay abiyle msnde konuşurken birden polis arabasının sesini duydum çıktım dışarı ne görem üst katımda polis adamı yakalamış ben adama bakıyom adam bana bakıyor.Tip tip bakıyor üstten sesler geliyordu ben sandım karı koca kavga ediyorlar.Meğersem hırsızmış adamlar yakalandı ama aslında bu hırsız işleri birşey değil ben bu mahallede silahla adam yaralama gözümün önünde oldu tabi daha sonra araba kaçırma.araba yakma kavga evden eve nakliyatcıların arabayı ezmesini.Okula giderken otobüs beklerken adamın üzerinden kamyon geçmesi anlıyacağınız bu hırsızlık olayı bir hiç

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

2 thoughts on “Üst Kata Hırsız Girdi

  1. nan dötüne pandik atsalar haberin olmayacak :wow: :wow: olur böyle vakalar türk polisi yakalar

  2. Ali insan üst kata hırsız girdiğini yeni mi öğrenir haha🙂 bütün olaylar senin başına gelio ya ha😀 İyi ki size girmemiş ona şükret zaten girse sana bişey yapamaaz.Sen varsın çünkü

Bir Cevap Yazın

