Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Mim:Nasıl Başarısız Blogcu Olunur

7 Yorum


Blogger arkadaşımız emre mim furyası başlatmış güzel bir soru ile mimlemiş.Pasını harun kardeşime atmış oda bana yollamış bende hemen cevaplıyorum;

1-Herkesin bloguna gidip reklam yaparak banada bak dediğinizde
2-Msnde şuna bakarmısın
3-Alıntı yaptığı adresi kendisi yazmış gibi gösterip üste çıkma
4-Teması kötü olursa
5-Belli bir ayar tutturmazsa
6-Blogu var diye millete blogundan sataşırsa
7-Emeğe saygısızlık yaparsa
8-Çok uzun yazılar yazıp more tagını kullanmayıp 5 yazıda sayfayı market listesine çevirirse
9-Mimlere cevap vermezse
10-Reklamlara tıklaması için baskı yaparsa
11-Ayda bir yazı yazın ama alakasız olsun
12-Blogu donduran reklamlar koyulursa
13-Blog geç açılırsa

Neyse bu kadar aklıma geldi mim furyası için harun ve emreye teşekkürler.Bende;
Gürkan,PınarAltuntaş,Ekubio,Tamkarışık,Alişko,GoogleBoy,GayriCiddi,OnurPay,BurakBudak a mim pasını fırlatıyorum.Mimlediklerim başarısız blogcu olmanın sırlarını yazacaklar ona göre🙂

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

7 thoughts on “Mim:Nasıl Başarısız Blogcu Olunur

  1. Tamam kuzum. Güzel bir mim konusu …

  2. Naptın be ali yaktın beni :D:P Güzel [mim]m sevdim🙂 Yazıp bizde birine paslayalım

  3. teşekkürler

  4. Cevapladım kuzum.

  5. teşekkürler ablam

  6. mımı sevıyorum yaw:)) tamam şu harç parasını yatırmaya gıdıyım gelınce hemen cevaplıcam;) (bugun son gunde:P)

  7. bu mimi emre deyil ben başlattım😀 ben başlatıp emreye attım😀 bu konu için çok düşündüm ama çok iyi yorumlar aldım bu konuyla ilgili🙂

Bir Cevap Yazın

