Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Bu Googleyi Anlamak Mümkün Değil

4 Yorum


Bu biten gece çok değil bu gece googlede bir şey aradım kötü birşey değil ki hata versin :D.Myneti ve photobucketi aradım.Her neyse aramaz olaydım insan resmen googleden bıkıyor.Bir keresindede harunu ararken oldu :D.Güya Türkçe google ama yazılan yazı ingilizce acaba bana bu yazıyı açıklayabilecek olan varmı.Resim aşağıda.Yoksa googlenin bana bir garezimi var.Büyük görmek isteyenler linke please
http://i198.photobucket.com/albums/aa138/turklerklani/googledekiilginchata.png
Photobucket

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

4 thoughts on “Bu Googleyi Anlamak Mümkün Değil

  1. ingilizcem nekadar 0 olsada bırazını çözdum =) Diyo ki; Sizin için Üzgünüz
    İstediğiniz sayfa bulamadı eya spyware dıye bı var olabılır.Lütfen daha sonra tekrar denetiniz. =) Devam etmek isyosanız aşagıdekı seylerı asagıdakı seye yazın =) garip oldu bıras galıba

  2. harun o zaman yandın sen benim ilk aradığı mynetti olmadı2. aradığım photobucketti olmadı 3. aradığım tozluyollardı oda olmadı 😀

  3. ozaman google senı begenmıyo =)

  4. ama şey gördüğün gibi seni üstteki rss ye ekledim oradan girebiliyorum

Bir Cevap Yazın

