Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Çokmu Zor

Yorum bırakın


Çokmu zor yaşamayı öğrenmek.Neden yaşam hep zor geliyor ki.Oysaki yaşamak ne güzel.Yaşam bize bu yalan dünyada verilmiş en güzel hediyelerden önde geleni.Ama neden öleceğimizi bildiğimiz halde yaşamak bana acı,kasvet,can sıkıntısı veriyor.Acaba çokmu zor benim için yaşamayı öğrenmek.Ben neden hep bunu düşünüyorum bir gün ölecem ne zaman belli değil.Peki ben öleceğimi bildiğim halde yaşıyorum.Sizde bir düşünsenize öleceksiniz ama yaşıyorsunuz.Kendi kendimede sormadan edemiyorum çokmu zor acaba yaşama sevincini kazanmak.Bende kazanabilirmiyim acaba küçüklüğümde içimde bulunan o sevinç şimdide bulunurmu bende

Müziğin tamamını dinlemek için buradan tıklayın

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

