Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Googlede Reklamım Var

5 Yorum


Abilerim ablalarım google adwors,adsense ustası olanları buraya bana yardıma çağırıyorum googlede kendimi arıyordum.Birde ne göreyim sponsor bağlantılarda sağ tarafta benim blogumum reklamı var.Ben para ödemedim yada reklam vermedim benim blogum orada nasıl çıktı peki.Lütfen bana yardım edin cevaplayın.
Google arama linki:http://www.google.com.tr/search?q=turklerklani&btnG=Ara&hl=tr
http://bp2.blogger.com/_o7hDFLdcw1k/R6nVL_XAwzI/AAAAAAAAAFc/upZeiHxmvq8/s320/googledereklamimvar.png

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

5 thoughts on “Googlede Reklamım Var

  1. hahahah sansa bak 🙂 google bir öncekı yaznı gördu bence sımdı sana jest yaptı böle =) heheheh bunu blograzzi forumda yaz belkı bırılerı daha cabuk bısey derler

  2. önerin için asğol hemen yazdım

  3. Geçmiş olsun google şimdi senden de para alır ben reklama tıklayarak sayfa gösterimine girdim

    şen şimdi google gir ve oradan bak bakalım acaba farkında olmadan bir şeyler yapmışmısın yada senin adına birileri mi birşey yaptı acaba bilmiyorum bende anlamadım

    kıyak geçtiklerini sanmam

  4. valla bilmiyorumki adworse nereden girilir google bende para alamaz ben eklemedim :d.Benim kayıt ettiğimi iddia edemez.Kanıt yok ip adresleri belli benimde başvurduğum ispatlı değil.PAra yok bir adwors ingilizce daha adworse nereden girildiğini yeni gördüm 😀

  5. Merak etme acemi birisi deneme yaparken senin blogu koymuştur.Sen bi yere banka hesabını girmediğin sürece sorun olmaz..

Bir Cevap Yazın

