Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Sordum Size

4 Yorum


Sordum adlı etikete yazıyorum bu konuyu.Valla aklıma takıldı çevreme sordum neredeyse eşitlik çıktı bende size sormak istedim.Hepimizin günlük hayatta yaptığı birşeydir bunlar.Bunlardan birisi osurmak bir diğeride geyirmek osurmak insanlık halidir.Geyirmekde öyle sonuçta yemek üzerine oluyor 2 side çevreme sorunca yarısı osurmak ayıp dedi yarısıda geyirmek ne biçim yazı yazdın gereksiz yazdın diyenler yada ben burdan bildirmek istemiyorum diyenler için Sordum adlı etikete yazıyorum bu konuyu.Valla aklıma takıldı çevreme sordum neredeyse eşitlik çıktı bende size sormak istedim.Hepimizin günlük hayatta yaptığı birşeydir bunlar.Bunlardan birisi osurmak bir diğeride geyirmek insanlık halidir.Geyirmekde öyle sonuçta yemek üzerine oluyor 2 side çevreme sorunca yarısı osurmak ayıp dedi yarısıda geyirmek ne biçim yazı yazdın gereksiz yazdın diyenler yada ben burdan bildirmek istemiyorum diyenler için iletişime geçmelerini öneririm

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

4 thoughts on “Sordum Size

  1. Ali’cim toplum içinde bunları yapmak ayıptır ama benim gibi kimse olmadığı zamanlarda 185 beygir araç eksozu gibi osurabilirsin ama önemli bir nokta var bunları kapalı alanda denedikten sonra valide hanımın olayı çakmaması için mekanı bir güzel havalandırmakda fayda var… Sonuçta ikiside insanlık hali kimse yapmıyorum diyemez…

  2. Ben yapmıyorum . EHEHEHE

  3. abi birgün yaparsan o zaman yandık 😀

  4. kubi yeme lan bizi 🙂 osurmadan sçana ödül verirler bilir misin? :wow:

Bir Cevap Yazın

