Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Plajda Filmi Doğum Günümden Birgün Önce

4 Yorum



Onur abinin blogunda okuduğum yazıda plajda filmi adlı bir film gördüm aslında biliyordum filmi heyecanla bekliyordum ama tam bir tarih bilmiyordum.Neyseki öğrendim plajda filmi 28 şubatdaymış doğum günümden bir gün önce.Bana doğum gübü hediyesi gelecek ben birisini babamdan olan hediyeyi sinema olarak isteyeceğim herhalde yani filme gideceğim.Yapımcılığını Sinan çetinin üstlendiği filmde konu olarak, cinsellikle dolu komedi-gençlik filmleriyle dalga geçen bir komedi-gençlik filmi olarak tasarlandı.En büyük hayalleri iyi birer oyuncu olup sinema filmlerinde yer almak olan iki arkadaş hazırlıkları süren bir projede rol alabilmek için kadın kılığına girmeye karar veriyor.Başrollerini; Sarp Apak, Gürgen Öz ve Tuba Ünsal’ın üstlendiği filmde, Tuğçe Ersoy, Turgay Tanülkü, Güçlü Yalçıner ve Fatih Koyunoğlu rol alıyor

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

4 thoughts on “Plajda Filmi Doğum Günümden Birgün Önce

  1. Değer mi bakalım izlemeye görücez Ulak’ı izle süperdi hocam

  2. öneri için teşekkürler ablam

  3. bir sürü film çıyo hangısıne gıtcegımızı sasırdık walla =)) gusel bıseye benzıo ama

  4. kutsal damacana gülmek istiyosan bunu izleyin derim.Verdiğim paraya deydi valla

Bir Cevap Yazın

