Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

WebHocamız .Net oldu

1 Yorum


Genellikle herkesin bildiği bir sitedir.Web hocam asp veya php meraklıları googlede asp dersleri veya php dersleri diye aratınca çıkan siteydi.Ve bu siteden en çok yararlanan ben oldum açıkcası.Şu sıralar php ve asp üzerine yoğunlaşmış durumdayım.Öncelik tabi asp de yavaş yavaş aspye alışdım uzun süredir yazıyordum kodluyordum.Buradan php öğrenmek istedim pek içerik yoktu.Site zaten asp tabanlıydı asp üzerine kurulmuştu.Çokda sevdim aspyi.Php kodluyorum neyse konuya gelecek olursa önceden girilen site webhocam.com du şimdi artık webhocam.net oldu.İsteyenler buradan girebilirler

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “WebHocamız .Net oldu

  1. Evet Ali pek takip etmem ama görmüştüm bu siteyi çok güzel sağol bilgilendirdiğin için

Bir Cevap Yazın

