Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Ajdarında FunClubi Varmış Ulan

1 Yorum


Ne göreyim internette en sevdiğim rapçilerden biri olan normu arıyordum ajdara diss i aklıma geldi ajdar diye arattım diss çıkar diye maşallah o çıkmadı karşıma bir fan site çıktı ve o fan siteyi açan zihniyetleri hakikaten kutluyorum anında fan açmışlar 🙂 domain satılıkmış o domaini alan zihniyetide .ikim 😀 işte site buyru–>>http://www.topstarajdar.com/ ve ajdar fun klüb açanlarada o diss in sözleri ve videosu 🙂 kusra bakmayın sansürsüz yayınlıyacağım normu severim ajdardan nefret ederim :).

medyamı boş koy hepsi cenabet
ülkemdeki kıyamete alamet
çikitayı siktir et de ne bu sucu?
ajdar yırtık kondom çocuğu

gülün ama bu durum toplum yarası
çözümü geçtikse aftan yarısı
mankeni yolla malafatı dikeyim
seni alkışlayan elleri sikeyim

insan ırkında sen çok özelsin
rahme düşen en aptal spermsin
eğitim sistemine tek yanıtsın
darwin teorisine ilk kanıtsın

televizyon dediğiniz bi boktur
çıkıp içine sıçmayan göt yoktur
caner tülinler, ahu meriçler
yettiniz artık ulan aç piçler

ey türk ırkı uyan artık uyan
kuyunu kazan çok
yok mu sesi duyan?
daha neyi nasıl anlatmalı bilemem
sırıtana bakın ama ben bunu bilemem
sen kuyu göster ben de taşaktım
soktum tersten gözünü yaşarttım
popunuz şak şak
topunuz yavşak

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Ajdarında FunClubi Varmış Ulan

  1. bendemı açsam kendıme fan ne =))nede olsa elım alıstı actım bınnur a kendımı de aradan cıkartı verıyım ali istersen sana da açem bi tane fan =))Yazık hemde çok yazık :S

Bir Cevap Yazın

