Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Mybloglog denilen zımbırtıya bende girdim

2 Yorum


Evet yahoo kullanıcısıyım ama mybloglog bilmiyom.Her yahoo kullanıcı olanında bilmesi gerekmiyor.Blogcu olanların galiba bilmesi gereken birşey.Bu mybloglog komünite gibi birşeyler diyor ama.Kendi grubunuzu mu kurun öle bişeyler diyor işte herneyse isteyen merak eden olursa girer bakar ben kaydoldum oraya.Hem wordpress hemde blogger için 2 ayrı link veriyorum

Blogger Grubuma Bakınız

WordPress Grubuma Bakınız

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

2 thoughts on “Mybloglog denilen zımbırtıya bende girdim

  1. Yazı başlıkları zor okunuyor kuzum 😦
    Farkında mısın ?

  2. evet abla şuna bir çare bulamadım güzel kara ama başlıkları okunaklı bir tema bulabilsem bulamıyorum işte 😦 araştırıyorum aam bir tema gelecek

Bir Cevap Yazın

