Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Hayalimdeki Blog Eklentisi

Yorum bırakın


Barış abi aslında beni mimlememişti ermanı mimlemişti erman geri pas yapınca benim yorumdaki yazımdan dolayı bana geldi galiba.Her neyse hemen o yorumda yazdığım eklentiyi burayada yazayım

bana göre blogda gezen kullanıcılar adlı bir eklenti olsa süper olur bu nasıl birşey olur.Blogda sağ kısım sidebar mı deniliyor oraya bir kutu konulsun o kısma adres satırı nick konulsun nick nickiniz adres satırı blog adresiniz bloggerden geldiyse o kişi blogger logosuyla blog adı ve bloggerdeki avatarı varsa aynısı wordpress kullanan tüm bloglarda wordpress.com ve tüm çeşitlere uyarlanmış olsa çok isterdim

Pasladığım kişiler:Gürkanbiçer,Sonver,Damacana,Ahmetkemal i mimliyorum

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

