Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Lan Blogu Keşfettim

9 Yorum


Yine bugün nette dolaşıyordum günlük tarzı yazıları okumayı severim.İşte bunlardan biriside lanblog du.Lanbloga girmeyi denedim ama adresi yanlış girmişim.Aslında lanbloga ulaşılabilecek 2 adres var birisi wolkanca.blogspot biriside lanblog.wolkanca adreslerinden ulaşılabiliyordu.Bende lanblog.wolkanca yazacağıma lanblog.blogspot yazmışım :)Evet 3. adrese girdiğinizde volkan yılmazın kullandığı lanblog dan farklı bir lanblog göreceksiniz değilmi.Brezilyalı bir adam açmış erick adında.Portekiz dilinde birşeyler yazıyor anlamadım :).İşte yeni versiyon lanbloga girin

Reklamlar

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

9 thoughts on “Lan Blogu Keşfettim

  1. kanka süper olmş lan blogun yeni tema harika

  2. Bende wolkan abi yeni tasarım mı yapmış dedim 😛 okuyunca anladım,benim lanblog.wolkanca da hala keşfedemediğimi düşündüğüm şeyler var adam her tıklanan şeye tatlı bi zamanzingo uydurmuş.

  3. Volkan abi zaten lanblog’da öyle şeyler yapmış ki orayı keşfetmek mümkün değil başlı başına bir karakter oluşturmuş 🙂

  4. eskiden görmüştüm :d bu siteyi ali hatırlattığın iyi oldu bak !

  5. değişik bir lanblog 🙂

  6. Yine değiştirmişsin temanı ama güzel olmuş kuzu.

  7. evet abla 🙂 herkes sevdi şu başlıklar sığmıyor o bambaşka 🙂

  8. Neden yapabilirsinki Ali Yazı Tipleri Ve Renkler.Galiba ordan yapabiliriz.Ama bilmiyom tam sen benden daha çok bilirsin bloggeri

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s