Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Mim4:Kurtlar Vadisi Karakteriniz?

1 Yorum


Evet bir mimle daha karşı karşıyayız.Aslında seviyorum mimi yav mimlemeyide mimlenmeyide.İşte harun abi bu mimde kurtlar vadisi karakterimizi sormuş.Banada cevaplamak düşer hemen.Benim kurtlarvadisi karakterim Polat ALEMDAR belki klasik gelebilir ama evet karakterim Polat ALEMDAR dır benim.Çünkü o beni oynuyor.Ölümden korkmuyor rol aldığı filmde.Bende hayat filminde ölümden kormuyorum.Sonra elifini unutmuyor.Bende ayrılmış bulunduğum elifimi unutmuyorum.Bir kere bu adamda karizma var.Tabi kendim karizmatiğim demiyorum.Bu kısmı katmadım kendime.Övmüyorum kendimi.Konuşması çok hoşuma gidiyor.Hiç unutmuyorum o sözünü ama bölümünü unutmuş bulunmaktayım🙂.“Benim Dayılık yaptığım kişiye sen Ayılık yapamazsın” sözü o sözü duyunca msn nickim 1 yada 2 ay bu nickin esiri oldu.Sözleri her ne kadar onlar bulmasada söyleyenler onlar.Polat ALEMDAR bir kere sert.İsterse komikde olabiliyor istersede sert.Çatışmaya giderken sanki dışarı top oynamaya gidiyormuşgibi rahat gitmeside cabası.Neyse okuyupta izlemeyenler vardır.Ama birdaha ki haftayı izlemek ister diye düşündüm meraklansınlar biraz.Neyse bende mimi kurtlar vadisi seyiredenlerine yolluyorum.Her zaman ki gibi gürkanıma,donjuanyasin abime,hamdi abiye mimleri atıyorum kurtlar vadisi seyreden fazla kişi bilmiyorum.Mimin dolaşmasını isteyipte adını burada göremeyipte almak isteyen arkadaşlarıma da mim vardır

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Mim4:Kurtlar Vadisi Karakteriniz?

  1. Ali mimine cevap vermek isterdim.Her zaman mimi severim.Ama Kurtlar Vadisini izlemem bilmem.Tek Polat Alemdarı bilirim.Cevap veremembilmediğim için.Kusura bakma

Bir Cevap Yazın

