Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Pehh 14 Şubatmış

Yorum bırakın


Bu 14 şubat hep korkmuştum zaten bugünden.Nedensiz acayiplikler olabiliyor 14 şubatta sevgililer gününde.Bu günde onlardan birisi işte.Ne diyeyim sağlık olsun tabi ama canımda sıkkın bu saatten sonra.Nedensiz bir ayrılık işte.Belki sadece ben sevdim yada hiç gösteremedim.Artık önemsiz geçti yeni gemilere kaptanlık yapmak vakti artık.İlk defa sevgililer gününde ayrılıyorum.Tabi bu moralimi bozdu biraz.Ama takmamaya özen gösteriyorum.Bir nedeni yok ama nedeni olmadığından da takıyorum işte.Neyse geçelim bu bahsi.Görmüş olduğunuz üzre yeni bir tema ile karşı karşıyasınız.Bu temayı neden kullandım içimdeki karamsarlık gitti.Bir anda içim refah,huzur doldu.Bende aklıma gelen ilk temayı yani twitter temasını koydum.Sağolsun harun abi yapmış,yazmış temayı.Alt kısım yani footer oluyor galiba orada yazı yoktu ben ekledim.Bunu kendimi beğenmişlikten söylemiyorum bazı kendini akıllı zannedenler alt kısmı googleboy yazan kısmı değiştirebiliyorda.Googleboyun çizdiği temada

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

