Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

KaaN Blog | Birşey mi aradın?

1 Yorum


https://i1.wp.com/kaanpc.googlepages.com/rsz_KaaNBlog-Bireymiaradn-_120310100.jpg

Adres: http://kaan-blog.blogspot.com
Rss: feed: http://feeds.feedburner.com/kaan-blog?format=xml
Pagerank Değeri: – (Umarız ilerde artar)

Amaç:
KaaN Blog Blogger kullanan arkadaşlara olabildiğince destek verip yardım etmeyi baş amaç seçmiştir.Ancak bunun dışında blogun yan amacı internet-oyun dünyasını yakından takip etmektir.

Yazarlarınızdan:
Blogumda 2 yazar var.(3. geliyor sanırım)Bunlardan biri ben diğeri ise hepinizin tanıdığı çok iyi blog yazarlarından olan Hrn.Blogumda yazar olan Hrn‘dan çok memnunum bir kere.Kendime gelince işte öyle bilgisayardı oyundu dersti derken zaman geçiyor.

Genel:
Açılalı çok olmayan temasını Harun abinin yaptığı internet delisi bir blog.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “KaaN Blog | Birşey mi aradın?

  1. pr değerinin önumuzdeı guncellemede en az 2 olacagından emınım 😉 zatı ben senın blogda kaç yazı yazdım ki 1 adet tane :))) konu yakalasam kımsede olmayan yazcamda teknolojıyi insanlara anlatacak kadar yakından takıp etmıyorum ıste :)))

Bir Cevap Yazın

