Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Noow Blog Arama

3 Yorum


Harun abi diyordum ama aynı yaşıtmışız :)Neyse harundan çok hoş bir hizmet.Evet bu servisi hepinizin denemesini umuyorum.Çok iyi düşünülmüş bir fikir.Aslında burada gösterilmek istenen şey bloggerin verdiği nimetlerle birşeylerin yapılabileceğidir.Umarım harun bunu silmez bu blogu.Çok hoşuma gitti artık buradan ararım ben istediklerimi.Bu servis blogsearch alt yapısında gibi oraya entegre edilmiş durumda.Beta diyor ama siz bakmayın betalıkla alakası yok.Harun bunun bir değişinide googleye entegreli yaparsa tam süper olacak kanımca.Neyse Harunun renkli fikirlerini bol paylaşımlarını bekliyoruz beyn de yazmış olsaydım bu yazıyı ağzım açık kaldı adeta adlı kategoriye atardım herhalde 🙂

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

3 thoughts on “Noow Blog Arama

  1. ilk gördugumde benımde agzım açık kaldı blogadan arama mototoru yapmıs sok olmus ama tebrık etmek lazım =)

  2. google boyu tebrik ederim valla 🙂 güzel bir uygulama

Bir Cevap Yazın

