Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Önümde Yine Kaza Oldu Lan

3 Yorum


Evet valla oldu osmangazi mahallesinde kamıyon la otomubil tabi karahaber çabuk yayılır derler ya yayılmış gece 03.22 sıralarında yazıyom ancak uyandım hafif sarhoşumda içmiştim bir arkadaşla bir nedenden dolayı.Neyseki içince geçiyor lan.Herneyse arkadaşımın evindeydim.Çıktı beni eve getiriyor biliyom eve getirmicek annemden börek alcak🙂.Canım çekti bittide öff.Herneyse gelirken araba ile kamyon önümde çarpıştı.Bir an sandım alkolun etkisiyle böyle oldu.Görüyom sonra arkadaşım beni kenara çekti.Dedi arabalardan birisi patlayabilir.Herneyse araba bizede vurabilirdi 10 yada 20 metre yakınımızdan geçti.Bişey diyeyim mi korktum lan harbi.Ya beni ezse ben annemi düşünüyorum.Kazada 1 kişi ölmüş 3 kişi yaralanmış[via].Çok üzüldüm Allah Rahmet eylesin.Haa bu arada alkoldan başka alışkanlığım yok.Sigara felan beni bulmaz sigara yüzünden ailemle kavga ettim 2 gün eve gelmedim içtiklerinden dayımlarda yığıntılık yaptım.Sadece alkol oda her zaman değil çok canım sıkıldığında oda nadiren.Bu arada 2 ay içinde gözümün önünde olan 2. kaza yine kamyon var içinde daha öncekinde okula giderken bekliyorduk bir adam yolun ortasında kalan sakat kediyi kenara götürdü servisi gelmişti adamın iş için geri geleyim derken kamyonu son anda farketti geri dönmek için panik yaptı ayağı kaydı kamyon üstünden geçti hani boşta değildi kaba kamyon taş doluydu.Neyse hala alkolun etkisi azcık var galiba başım ağrıyor dayanamadım yazmadan🙂.Daah fazla yazmayayım yanlış şeyler bile yazarım belli olmaz ki🙂.İyi geceler bunu okuyunca iyi öğleden sonralar öğlencen önce ise iyi öğlencen önceler gece ise zaten iyi geceler

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

3 thoughts on “Önümde Yine Kaza Oldu Lan

  1. OF Ali harbi çok kötü senin işin ha 2 ten kaza tlattın bide üstm katınıza hırsız girmişti.Benim başıma bu kadar şey gelmedi lan.Üzüldüm burda yazık oldu onlara

  2. ölüm er yada geç buluyor bizleri… attığımız her adıma dikkat etmeliyiz. Alkol yok Ali alkol yok!! çizerim bak acımam

  3. Mimlendin ama istersen cevaplamayabilirsin farketmez.Çok milendik bu aralar

    http://gurkanbicer.blogspot.com/2008/02/en-spersonic-kahramanmz-mim.html

Bir Cevap Yazın

