Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Bir Okulu Kıramadık Lan

1 Yorum


Ya bu karda yağcak zamanı buldu.Lan ne güzel coğrafyayı kırardık ben ve bir kaç arkadaşım vardı dayının yeri bir yere giderdik.Klasik Türk erkeği gibi fest fut yerdik.Severim ulan eti.Acısı oluncada kimse tutamaz ki.Çok severdim gider yerdik.2 ders sıkılmaktan kurtulurduk.Çok süperdi.Bu kar geçen sene böle yağmadı ki.Unutmuşum kırmayı en son 8 de kırmıştım.Şimdi yine yine pazartesi kırarrım herhalde dediğim ilk derse giremeyeceğim yani kıramayacağım.Kırmış olsamda üşümem ki.Kafeye giderdik sıcak çikolata :).Adam zaten bize yağ yapıyor gelin gençler adamımsınız siz benim felan gibisinden.Herneyse bugün sabah msn yi zorla açtım.Açılmıyor kardeşim kar öle bir yağmışki alt kattaki oturanlar camı açamaz kar içeri dökülür onların evinden dışarı gözükmüyor.Onlar zemin kattalar hatta bodrum mu desek.Bir kaç kere net gitti.Ama net gitmesi tek nedeni şu kardan dolayı oluşan voltajlar.Gerçi bu modemi alırken voltaj dalgalarından etkilenmeyen modem almıştım ama.Herneyse etkilendi okula giderken bu modemi bana voltajdan etkilenmez diyen çocuğun yanınada uğrarım.Ama bişeycikler yapmam :).Voltajdan etkilenmez diyen kankam satmamakta direnen ise mal sahibiydi.Dedi bunu almayın ben aldım etkilendi.Bir kaç kere elektrik gitti canım sıkıldı.Birde kombi denilen gıcık bişey var.Kalorifer kazanı varken jeneratör de vardı.Elektrik gitse bile kaloriferler sıcacık olurdu.Şimdi kombi var elektrikler gidince gıcık birşey oluyor kalorifer soğuyor.Bir ara köşede bankaya atmadığım yüksek miktar param vardı bir ara düşündüm jeneratör alsakmı diye ama sonra dedim en fazla 4 gün böle arada bir gider elektrikler dedim o kadarcık gün için parayı boşuna duman etmeyeyim dedim.Daha önemli durumlar olur annem babam olmaz evde acıkırım birşey bulamam evde gider malzeme alırım yemek yaparım.Bunu düşününce almadım tabi.Neyse bugün çokda sevindiğim birşeyler oldu.Tüm sınıf arkadaşlarım gelmişti bizim eve beni çağırdılar.Aslında mahallemdeki herkes daah önce çağırmıştı çıkmadım onlar azıcık çocuklarda.Grup yapıyorlar :).Yani 2 taraf bir olmuşlar küsmüşler.Diyorlar onunla konuşursan bizle konuşma bende .iktir çektim onlara.Yenimahalle arapçeşme köşklü çeşme(benim mahallem) şekerpınar işte farklı yerlerden 41 kişi bir araya geldik.Ne güzel birşey lan kocaeli plakası 41 sınıf mevcudu 41 beni aralarına alanlar 40 🙂 artı ben 41.İnsanın arkadaşlarını böle sıkıcı günlerde bir araya gelip etkinlik yapması süper.İsteksizdim kar oynamaya ama onları görünce çocukluğuma döndüm en son 10 yaşında oynamıştım :).Çıktı kartopu oynadık maşallah kankam yenimahalleden gelen bir kardan adam yaptı beni bile geçti boyu oraya nasıl uzandıysa artık benden uzun oldu herhalde 2.10 felan vardır kardan adam hala erimedi yarısı kaldı.Bir foto makinası alayım diğerini bozdum alınca korum buraya :).Tabi bir dahaki sene.Telefon ha lan telefonum vardı benim kullanmayı sevmediğim telefon herkes telefon diye yanıp tutuşurken ben ne yapayım ben telefonu dedim tabi arkadaşlarım dediler saksi düştü kafasına :).Neyse ne için açmıştım konuyu nereye geldi konu by iyi geceler yatıyom uykum var.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Bir Okulu Kıramadık Lan

  1. Kırma tabe !
    Oku; doktor ol, mühendis ol, öğretmen ol sonrada işsiz kal 😀
    yok yok bakma sen bana 🙂
    Ama okulu da kırma ama !

Bir Cevap Yazın

