Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Zamanda Yolculuk Etsem[Mim]

Yorum bırakın


Harun beni mimlemiş biraz geç cevap oldu pası aldım cevaplıyorum.Sormuşlar zamanda yolculuk etsen hangi zamana giderdin.Zamanda yolculuk yapabilsem terörizmin başladığı ilk güne giderdim hatta fikrin çıktığı güne o fikri çıkartanı öldürmek isterdim.Belki askerlerimiz orada önemsiz 3-5 kişiyle savaşıp şehit olacağına rahatlıkla nöbetlerini tutuyor olurdu.Neyse zamanda yolculuğum bu olurdu.Mim paslamıyorum aslında paslıyacak kimse bulamıyorum herkesten geçmiş.Bende bir vole ile gol yapıyorum.Teşekkürler ayrıyetten yazıyı yorumlara kapatıyorum bazıları belki benim gitceğim dönemi ve yapacaklarımı beğenmeyebilir

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

