Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Bloga Karalamak mı?Kağıda Kağıda Karalamak mı?

10 Yorum


Yeni bir mimle karşı karşıyayız.Aslında sürekli aynı kişilerden gelen mimleri kabul etmiyorum.O yüzden diğer mimleri cevaplamadım bunu cevapladım.Mim adını bilmediğim ama okuduğum yazılarını sevdiğim arkadaşımızdan gelmiş.Cevaplamamak olmaz diyorum cevap atıyorum.İşe karalama kısmından başlıyorum.Karalamak aslında ben okula başlamadan öncede benim çok hoşuma giden bir kısımdı.Tabi okula gittikçe karalama hevesim arttı.Başka yönlerde karalama yapmak çok hoşuma gitti.Soruya gelelim;Ben tabikide bloga karalamayı tercih ederim.Çünkü arkadaşımızın da dediği gibi, kağıda karalarım kaybolur,yırtılır vs..Yaşadığım kızdığım bir olayı kağıda yazmış olsam o kağıt kaybolabilirdi.Okuyamazdım ileride.Bloga karaladığım takdirde blogger gibi bir serviste kaybolma şansı olmadığından çok rahat olursunuz.Bloga karaladığım 2 yıl önce sinirlendiğim bir olay vardı diyelim o gün blogda ki yazıları okurken ona rastgeldim diyelim.O yazıyı okurken eski hatalarımı görebilirim.Aslında çok komik olduğunu ama benim başka bir gözle bakmdığımdan sinir olduğumu görmüş olurum.Aslında birşeye sinir olmadan önce okuyucu gözüyle olaya bakmak lazım yani yazı yazarken yada okurken olduğu gibi en sakin halinizle.Bloga karalamak bir çok stresi azaltabiliyor.Yani insan o gün olan kötü bir olayı çevresiyle paylaşmasa bile bloguna anlatabiliyor.Bu yazısına belirtilen yorumlarda bu kişiye bir nebze psikoloji desteği gelebiliyor bazı yorumlarda.Siz çevrenizle paylaştığınızda gelen yanıtlar ile blogunuzda paylaştığınızda gelen yanıtlar farklı olacaktır.Kağıda karalama kısmı.Aslında kompozisyon haricinde kağıda yazmayı pek sevmem koskoca dönemde matematik defterim 3,edebiyat6,dil8,coğrafya4,bilgisayar 41,kimya3,fizik5,tarih2,ingilizce 27 sayfa tutmuştur.Kağıda her istediğim şeyde karalayamam bana kağıdın alt kısmına farklı kişilerden cevap gelmiyor ki.Ben kağıda yazmayı pek sevmiyorum aslında bu kısım ile fazla ilgilenmiyorum bloga karalamak diyorum.Bu pası wolkanca,gayrıciddi,ferhad,pınar abla,harun,gürkan,kubilay abi ve pası almak isteyen herkese paslıyorum.Not gayrıciddi onur abimizin isminin kalın olma sebebi kağıt ve blog arasındaki ince çizgide olan tek blogcu olmasıdır🙂.Sanatkar blogcu

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

10 thoughts on “Bloga Karalamak mı?Kağıda Kağıda Karalamak mı?

  1. bencede bloga karalamak daha kalıcı olacaktır.

  2. mrb mimi başlatan bendim. Acemi bir blogcu olan Tahir (toz66). Mimi alman beni mutlu etti umarım güzel bir şey çıkar ortaya. Senin pasınla baya bi genişledi sanırım saha🙂

  3. Alii,mikro-pc deki karikatüre bayıldım valla güzelmiş eline sağlıkk🙂 Benide mimlemişin be olm

  4. Oğlum ne var o bilgisayarda kırk sayfa yazxacak. Programlama dili falan mı öğrtiyorlar ne size.😀

  5. cevapladım ali sağol mimin için

  6. Mimi aldım kuzu en kısa zamanda cevap vereceğim😉

  7. benimki de italik olsun. (:

  8. cevapladım kuzu😉

  9. tamam volkan abi italiğe çeviriyorum🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s