Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Sonunda Düşündüğüm Olmadı

1 Yorum


Fener Sevillayı evine misafir etmişti.Maç başlamadan önce gürkanımla msn de çet yaparken ben demiştim yeniliriz.Koyu bir Fenerbahçeli olmama rağmen.Ama korktuğum olmadı.Olabilirdi de çünkü edu vardı,malmıdır nedir sanki sevilladan yana oynuyor.Adamların her atağında korkmaya başladım edu defansta adam geliyor golünü atıyor.Çok güzel bir futbolcu edu parayı alınca futbolun tüm güzellikleri ortaya çıkıyor edu sayesinde.Edu o golü atmamış olsaydı adamların morali olduğu gibi 0 olacaktı biz tam hareketlenmişken adamlar gol attı yazık oldu üzüldük.Ayrıca carlosada üzüldüm.Bu semihde şaşırdım ona karşı adam kurtarıcı attığı o gol bir an aklıma Fenerbahçe büyüyormu sorusunu getirdi.Neyse daha fazla yazamıyacağım çok sevinçliyim bu yeter.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Sonunda Düşündüğüm Olmadı

  1. hehe ben sana ne demiştim ali. Edu oynamasın ya. Sevillalılar çok gıcık olum. zaman geçsin diye fol yaptırıyolar gel bana fol yap diye. Ben olsaydım maçta adamın kafaya bi tekme indirirsim valla.ama fener muhteşemdi. İnşallah roberto carlos ciddi bir sakatlık geçirmez.

Bir Cevap Yazın

