Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Bir Gidemedimki

1 Yorum


Herkesin bildiği pardus orası varya oranın fikri düşüncesi felan bizim şehirde oldu.Linux sistem galiba pardus evet öyle.Pardus tübitağın ana merkezi olan Gebze/KOCAELİ de yazıldı galiba.Aslında Tübitak kurulum merkezide Gebzede yani bundan bilmem kaç yıl önce kurulan bir merkez Gebzede.Kim bilirdiki bu kadar ünlü olacağını tübitakın.Ama bir gün o gün bu sene içinde olacak.Tübitakı ziyaret etmeye giderim herhalde.Şu pardus ile ilgili sohbete katılmak isterim.Bir kaç kişiyle çünkü bilgisayar hocam isteyenleri götürüyordu.Sadece tek ben istedim pardusu okulda bilen tek ben vardım🙂.Buda geriliğimiz.Eğer gebzeden giderken tübitakı görmeden gitseydim ölürken gözüm açık giderdim.Tübitaka tekde gidebilirim okulum ötesinde düşündüm içeri almazlarsa😀.Neyse bu gidiş işi fazla uzun sürmez 2 ay kadar süre içinde gideceğim.Çok merak etmiştim orayı nasıl bir yer meraklandım.Daha önce okuldan arkadaşlarla gitmiştik bu binayı görmüştük.İçeri girmemiştik.Arkadaşlar tübitakı biliyorlar ama pardusu hayır

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Bir Gidemedimki

  1. gidersin inş.

Bir Cevap Yazın

