Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Medusa Ft. Ako

Yorum bırakın


Bir youtube videosu aslında bende mp3 ü de var.Medusa ilk tanıdığım zamanlarda kadıköy acilde tanımıştım.Çok süper sesi var.Bir kız rapçi olarak benim çevremde alkışları eline alabiliyor.Çok sevdim sesini.Mp3 ü bende vardı bugünde internette youtubeyi gezerken bir video gördüm aslında görmedim amatör ruhlu müzikler arıyordum.Aklıma bu geldi tıkladım ve izledim.Bende mp3 ü vardı bir arkadaştada varmış galiba.Arkadaşım benim o kişi gerçek arkadaşım.Bende onun hesabından upload edebiliyorum youtubeye.Herneyse bu kız yada abla sesi çok süper sizinde dinlemenizi isterim.Ayrıca youtubedeki tüm medusu videolarını seyretmek için tıklayın[via] videoyuda hemen alttan seyredin

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

