Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

WordPress’te Neler Oluyor

1 Yorum



WordPress‘te neler oluyor? Firefoxta erişim yasağını geçip giriyorum WordPress’e. Blogumda değişiklik yapmaya çalıştım olmuyor. Widget eklemeye çalışyorum hata veriyor. Yorum onaylıyamıyorum. En çok güvendiğim blog servisi ama bu hatalar ne zamana kadar sürecek? Girabilen varsa bu hataların nedenini söylebilir mi?

Engeli Aştık. Ama WordPress Te Sorun Var…

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “WordPress’te Neler Oluyor

  1. gürkanım o hata bendede vardı ben operaya geçerek hatadan kurtuldum

Bir Cevap Yazın

