Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Okul Gunum

3 Yorum


Bundan sonra okul günümü yazmaya başlayayım.Bugün saat 07:00 da kalktım babamdan akşam izinli olduğum için cebinden para yürüttüm.Ayrıca kendi biriktirdiğim paralarımdan da aldım okula gittim.Otobüsüde 50 dakika bekledim hayret şaşırdım.Saat 08:15 de okuldaydım işte ilk dersimiz kimyaydı istemeye istemeye girdim derse kimya hocamızı tanıyorum çünkü.Daha sonra hoca bir konuya geçti ilk defa görüyorum öyle kısa bir soru sorduki ama problemin cevabı bir ders saati artı teneffüs olarak sürdü.Çok uzundu 2 sayfa defterimden gitti yazık israf.Birde hocamız bizlere kızdı aileniz bunun içinmi yolluyor sizi okula diye halbuki o konuya bugün geçtik.Kimya dersimden problemi en kötü yazıyla ama doğru sonuçla ilk ben bitirdiğimden bir tanecik artı aldım.İkinci derse hocamız gelmedi.Üçüncü dersimiz girişimcilikti üçüncü derste boştu aslında değildi de boştu.Hoca vardı işleri vardı.Bizde oturduk bir kaç arkadaşım onların kız arkadaşları arka sıralara oturduk konuştuk bir elimizde de çekirdek🙂.Ders zili dıttt bu güzel muhabbetin içine b*k etti bu zil,konu cinsiyet ve cinselliğe uzayacaktı az daha çünkü kızların herkese birer birer çıktığın varmı diye sorması bunu gösterdi azıcıkda içmişler gibi görünmeleri.Dördüncü dersimiz proje ve bilgi kuramı adlı sıkıcı bir ders çok kötü geçiyor genellikle.Dahası da ben bu derste hep uyuduğumda arka sırada olan biteni bilmiyorum geçen sene müfettiş geliyormuş hoca bana seslenmiş duymamışım hocanın tokatıyla uyanmıştım.Bu ders hakkında bir fikir sahibi değilim rüyamda kayıp balık nemoyu görüyordum.Yani derste sınıfta uyuyorum hoca demiyor birşey huzursuzluk çıkartmıyayım diye.Yaramazım ben.Beşinci ders uyku🙂.Öğle molasında arkadaşlarla okuldan çarşıya kadar yürüdük.Çarşıda aç olduğumu hatırladım kahvaltısız çıkmıştım.Bir lokantaya gittik ne yedik ne yedik🙂.Karnımın doyduğunu hissedince çıktı dolaştık biraz daha sonra altıncı dersimiz yine bilgi kuramıydı edebiyat olması gerekliydi hocamız izinli olduğundan gelmedi diğer hoca girmiş derse.Bizde altıncı derse girmedik çünkü ders bilgi kuramıydı o hocayı biraz daha çekemezdim ayrıca biraz daha uyuyamazdım.Kırdım altıncı dersi.Çok zevkli var ya derse girmemek hele birde 17 gün gitmemene rağmen 5 gün devamsız görüküyorsan daha bir hevesli.Yedi ve Sekizinci ders holeyy matematik ayşegül hocamız geldi ulan bu kadından hoşlandım(o manada değil çok iyi bir hoca genç güzel alımlı).Aşık olmadım yani anlatım tarzından.Derste geçen senede işlemiş olduğumuz bir konu işledik.Asal sayılar ve 10luk sayı sistemleri diye çok basit lisye geçecek arkadaşlar bu dersi görünce korkmayın çok basit matematik dediğin şey.Sekizinci derse hocamız çok güzel bir uygulama yaptı artı uygulaması problemleri doğru yapıp ilk getirene artı veriyor.Tabi ben soruyu yarım yamalak yazıp 3 kere götürdüm.Dördüncü problemde hoca bana artı vermiyeceğini açıkladı.Çok vermiş bana artı :(:S.Bende katılmadım 20 dakika kafamı koydum yattım konuştum.Dokuzuncu Ders Bilgisayar bu derse sanki daha yei çıkmış gibi bize hakia diye bir arama motorunu duyurdular bizde sınıfca güldük hocam neredeyse 5 yada 6 ay önce duyduk dedim.Hocanında siniri bozuldu galiba bu davranışımdan dolayı kendimi asmam gerekli aslında bana yakışmadı.Onuncu derste toplantı salonuna indik uyuşturucunun zararları sigara zararları vs destekeldim bende alkol haricinde.Bir ara sigara ve uyuşturucuya ahyır diye bağırasım geldi rezil mi olurum diye düşündüm yarım kalkmıştım oturdum önümde çocuğun oturduğu koltuğa alttan tekme atıp çocuğu rahatsız ettim biliyorum kötü birşey bana yapılsın istemem kendi yöntemlerimle hallederim(*).Daha sonra filmin bir yerinde ses görüntü bozuldu işte fahişeler insanlar köpeği yapar gibi resimler ve yazılar vardı tabi fahişe demiyordu aynen onur abinin çizdiği gibi gibi güzel karikatürler vardı.Bende seyirettim yarı çıplak kadın kariaktürünü hocamda bana şaşkın şaşkın baktı zil çaldı.Otobüse bindik binmez olaydık adam sanki beni tanıdı tek bindim gebze belediyesi otobüslerine bu arada çıkış saatimiz 17:00 herneyse otobüs şöförü ben otobüse binince merhaba abaza meslek dedi bende dedim beni nereden tanıyorsunuz adam da iğrenç bir gülme yaptı arkaya geçtim oturdum.Ama adam içimi okudu resmen varya abaza olduğumu iki dakikada anladı🙂.Otobüs 20 dakika sonra kalktı eve geliyordum peşime iki köpek takıldı siteye gireceğim bizim apartmana yani köpekler var yasak köpek sokmak giremedim uzaklaştırdım onları.Eve geldim yorgundum baya yorgundum bir duş aldım bilgisayarımı açtım msnde klasik bir hata ile karşı karşıya kaldım.Giremedim 10 dakika msn me gıcık oldum.Sonra girdim blogumu açtım baktım hitime sonra yazı paneline girdim bu yazıyı yazıyor oldum.İyi günler ve akşamlar ve geceler ben dersimin başına

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

3 thoughts on “Okul Gunum

  1. Sen çerkez miydin? Valla ben de şahsen çerkezim..

  2. Hayır değilim.Nerden kapıldın acaba❓ ayrıca çerkez nasıl olunuyor onuda pek bilmiyorum🙂

  3. Abazayıım demedin mi?

Bir Cevap Yazın

