Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

İnsan Doğum Gününü Unuturmu

4 Yorum


Arkadaşlarımla bilgisayar başındayız gecenin bu saatinde 23:30 da yazıyoruz bana geldiler doğum günümü kutlamaya.Bugün bilgisayarı özel bir programla temizlerken 29 şubat olduğunu gördüm aaa dedim bugün doğum günüm müş kimseyide çağırmadım ama sağolsunlar yanı başımdalar onlar benim çağırma mı beklemiyorlarmış direkt geldiler bakalım saat kaaç kadar eğlence var resmi 17 ime geçmiş durumdayım iyi doğduğum seneler.Fazla yazamıyacağım arkadaşlarım çekiyorlar.Annem babamda varmış bu işte evden gidiyorlar komşuya asker gibi komşumuza 19 saat uyumayan birisine🙂 iyi geceler gürkanım sana küsmedim ki affedeyim🙂

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

4 thoughts on “İnsan Doğum Gününü Unuturmu

  1. dogum gunun mubarek olsun ali :)) nice senelere

  2. kutlu olsun doğum günün (:

  3. doğum günün kutlu olsun sen 4 yılda 1 yazarsın artık bloguna doğum gününü🙂 affettiğin için tşk

  4. İçten temennilerimle uzun ve yaşanılası bir ömür geçirmeni dilerim tüm sevdiklerinle beraber …
    Yeni yaşın kutlu olsun kuzum…

Bir Cevap Yazın

