Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Altı Nokta Körler Vakfı

Yorum bırakın


Bugün çarşıdan gelir gelmez televizyon başına geçtim neler olmuş öğreneyim dedim.Reklamlar vardı.Reklamlarda Altı Nokta Körler Vakfı adlı bir kuruluşu gördüm.Ve merak ettim.Ve [sitesine] girdim ve bunları buldum

Altı Nokta Körler Vakfı’nın Türkiye’nin Avrupa Birliği’ne katılım sürecine sivil
toplum kuruluşlarının da dâhil edilmesini amaçlayan ve Avrupa Birliği’nin
finanse ettiği “Sivil Toplum Diyalogu: Avrupa Bilgi Köprüleri Programı”
kapsamında hazırladığı “Görme Engelliler Bilgi ve İletişim Projesi” Avrupa
Körler Birliği’nin proje ortağı olduğu çalışmanın genel hedefi;

Ve daha tüm içeriği öğrenmek için [buradan giriniz]

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Yanıt Bırakın

