Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Sahip Olmayı İstediğim Üstün Nitelikler

Yorum bırakın


Muzaffer abiden bir mim gelmiş bana.Mim konusuna göre sahip olmayı en çok istediğim üstün nitelikler.

İlk önce bende muzaffer abi gibi kendi kişiliğimi analiz etmeliyim.Ben araştırmacı,ingilizce makale okumayı seven,bilgisyar aşığı,çok yemek yemeyi seven,top oynamayı seven bir kişiliğe sahib olmak istediğim nitelikler öyle olmalı ki bu sevdiğim şeyleri tek bir nitelikte toplayayım.Ve üstün olsun sadece ben değil çevremde ki herkes bende bulunan nitelikten haz etsin.Küçükken hayalimde doktor olmak vardı.Ben o zamanlar okula gitmiyordum tabi küçüklük herkes ne derse desin ben doktorum.Birde bir abla vardı ben 5 yaşındaydım o lise sondaydı ona aşıktım.Çocukluk aşkıda ne kadar olursa.Birgün sevgilisiyle eve geldi ben bunu kabullenemedim ki.Ben sadece o kızı istiyordum.Hatta o kızla evlenmeyi istiyordum.Ne ayaksa o zamandan o kızla aynı yatağı paylaşmayı istiyordum.Birgünde bilgisayar başına oturupta altıma çişimi ettiğimi biliyorum o zaman 8 yaşındaydım galiba mynet ve showhaber.net vardı oraları takipdeydim.Birgün mynet sitemynet de vardıgaliba yanlış değilsem o sitemynetin içini dışını anlamaya çalışıyordum ama nafile anlayamıyordum o html düzenleme kısmını bulamadım altıma yaptım ama kalkmadım ancak bulunca altıma yaptığımın farkına vardım.

Peki bende asıl olmasını istediğim nitelik nedir.

Bendeki olmasını istediğim en büyük üstün nitelik insan olma niteliğidir.

Pas;

Wolkanca,Gürkanbiçer,Kubilay Abi,DonjuanYasin,Renkliblog,Deastirilsion ve kendince üstün niteliği tanımlayabilecek ve kendinde olmasını istediği üstün nitelikleri söyleyecek herkesi mimliyorum.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

