Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Ben,Kırık Ayağım Ve Basketbol

9 Yorum


Pazartesiden bu zamana kadar yazmadım.Yazmadan duramayan ben.Aslında kimsenin haberi yoktu pazartesi salı çarşamba günleri internetdeydim.Tabi ayak acısıyla girebildim.Efenim olay pazartesi oldu aslında o son yazım pazrtesi sabahtı okula gitmeden önce 11 gibiydi.Okula gittim basketbol antremanı vardı.Yaklaşık 45 dakikalık bir ısınma şeysindeydik.Daha sonra hocamız bizi 2 gruba ayırdı kırmızı ve beyazlı olarak ben beyazlardaydım.Hocamız bize maç yaptırmak istedi.Ben çok sevdiğim halde ogün istemedim oynanmasını maçın ama hoca işte.Yanımda arkadaşım espiri anlamında hocam ali bugün oynamak istemiyor kesin birşey olacak dedi.Oldu da olay bu.Maç yavaş başladı bende öyle bir isteksizlik bir sıkıntı var bende.Okulun en skorer 2. ismi olmama rağmen övünmüyorum devamı var.Evet olmama rağmen o maçta sadece 2 sayı atmıştım onlarda serbest atış.Daha sonra 2. yarıda top bendeydi.Kaptırdım arkadaşım turnikeye giderken diğer arkadaşım blok koydu.Top bana geçti herkeste oradaydı topu ben aldım tek başıma ben turnikeye gidiyordum koşarak tam turnikeye kalktım.Az önce blok yiyen arkadaşım bana blok koydu tabi koyduğu gibi 2 mizde yere düştük ben ayağa kalkmak üzereyken yarım derece dururken arkadaşım o ayağımın üstüne düştü.Tabi ben ayağa kalktım ilk önce ama sonra bir anda yere yığıldım istenilmez bir acıydı.Halen de ağrı var.Neyse yığılınca yere ben sandılar bağırışmalardan anladım kalp krizi 🙂 iyiki olmadı.Her neyse o sırada o sesleri zor algılıyordum insanların sesleri bana farklı gelmeye başladı.Hocam baktı neyin var oğlum neden kalkamıyorsun dedi.Ben de hocam ayağım kırıldı galiba hissetmiyorum dedim o sırada gözüm arkadaşıma da çevriliydi ayağımı kıran arkadaşım ağlıyordu.Yanı başımda ağlama dedim.Erkek adam ağlarmı dedim.Aslında biraz daha acısa ben ağlardım herhalde.Daha sonra hoca beni arabasına attı 15 metre ötedeki yüzyıl hastanesine götürdü.Evi arattırmadım.Eve gelince kıyamet koptu ya neyse.Arkadaşım geldi belki 100 lerce özür diledi ben ona laf anlatamadım o anki acıdan dolayı galiba özüre gerek yok dedim.Ağladı üzüldüm en iyi arkadaşımdı kankam kısacası.Sonun da hocada azıcık özür diledi.Hoca zorla oynattı beni belki o hocam için bir tecrübe oldu bu kaza.Bir daha bir şeyi zorla yaptırmaz umarım.Nemi oldu ayağım kırık okula gidiyorum dayanamam evde sıkıldığımdan koltuk değnekleriyle.Derslere giriyorum çantayı ne çantası kitap götürmüyorum :).Çok süper kitap yok.Annem baya üzüldü babam oralıoldu ama olmamış gibi gösterdi.Üzüntüsü belliydi.Neyse basketbol yok umarım hayatım tehlikeye gitme basketbolsuz duramam.Doktorlar kritik birşeyin olamdığını söylediler ama.Neyse efendim bacağım çok fena ağrımaya başladı bırakayım bunu.Merhemlerimi süreyim

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

9 thoughts on “Ben,Kırık Ayağım Ve Basketbol

  1. gemiş olsun

  2. teşekkürler geçinip gitmeye çlışıyoruz 😀

  3. geçmiş olsun ali :S

  4. geçmiş olsun ali bey

  5. geçmiş olsun adamım tez zamanda iyileşirsin inşallah… olur böyle vakalar profesyonelliğe ilk adım diyelim haa :wow:

  6. geçmiş olsun ! 😦

  7. teşekkürler ağrılar var hala

  8. gecmis olsun ali kardesim. hemen iyilesmen dilegiyle.

    bu arada seni yormak istemem ama mim biliyorsun sana yolladim.. kusura bakma eger yazamayabilirsen anlarim ben 🙂

    saglicakla kal

  9. İYLEŞ ULAN MAÇLAR SENİ BEKLİO

Bir Yanıt Bırakın

