Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Mim-Ben Bir Spidermanim

1 Yorum


Googleboy bir mim dalgasi baslatmis hosuma gitti aslında disari dokmek isterdim bunu mim seklinde doktum oda iyi.Herneyse google boy kendince anlatmis sira bende.Bende spiderman olmak isterdim.Gizemli birisi.Herkesin asik oldugu tabi spiderman kismina asik asil peter parker kismina degil.Benimde gucume asik olunmasini isterdim.Herkesin benden korkmasini istemem kotuler haric.Mimi paslamiyorum

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Mim-Ben Bir Spidermanim

  1. cokkkkkkkkkkkkk korkunç

Bir Cevap Yazın

