Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Aquaria-10 Tr-Turkce WordPress temasi

2 Yorum



Aslında pek tema Türkçeleştirmek adetim değildir.bu birde wordpress temasıysa o hiç değildir.Herneyse efenim.Bunu bir siteden buldum.Bu sitde bulduğumda Türkçesini göremedim.Ayrıcana bunun Türkçe ismiyle dolaşan halini googlede aradım taradım bulamadım.Sonunda nadiren olan Türkçeleştirme sevdama başladım.Yanlışlar olabilir ingilizcemin el verdiği koşullarca hazırladım.Güzel bir temaya benziyor.Benim hoşuma gitti daha sonra gereksinim olan bir host idi o hostada çözüm buldum.bir free host aldım o hosta Türkçesi olmayan yabancı dilli temaları çevirip atarım artıkın.Temada Türkçeleştirilen yerler;

  • Hata sayfaları
  • Arama Sonuçları
  • Yorum yaz linki
  • Yorum gönder butonu
  • Ana sayfa butonu
  • Alt kısım
  • Yorum formu şeyleri

İşte sadece bunları yaptım küçümsemeyin canım ingilizcesi çok kötü olan birisinin yapması bu kadar olur.İngilizcem 5 geldi o başka :).Linkler çalışıyor.Demo siteye kayıt olabilirsiniz isterseniz.Hatta yazmak isteyen varsa bile bana yorum sın ben onu yazar yaparım

İndir | Demo

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

2 thoughts on “Aquaria-10 Tr-Turkce WordPress temasi

  1. tebrikler ali en sevdiğim wordpress temasıydı bu

Bir Cevap Yazın

