Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Lost Artık TNT de

3 Yorum


Daha önceleri hiç izlemediğim ama son zamanlarda izleyenlerden duyup benimde başladığım şimdi ise büyük bir tutku haline gelmiş olan lost artık tnt türkiyede gösterime giriyor.Daha önceleri galiba dizimax de gözterimdeymiş halada öyle sanırsam saatlerinin kaç olduğunu araştırmaya üşendim.Artık TNT TÜRKİYE ile işbirliğinde aslında tüm tnt servisleriyle öyleymiş.Nisandan itibaren yayımlanacağı ve Türkçe dublajlı olacağı söyleniyor.Tabi bu bir iddia ben daha önceleri izlediklerimi dvd olarak izledim ama çok sevdim sürekli solukla izliyorum ilk bölümü için 14 milyon dolar harcanmış bir film neyse bunun dizimax izleyenlerine getirisi yada götürüsü yok getirisi olan kişiler kablotv kullanan kişiler aileler oluyor arkadaşımın evinde gördüğüm kadarıyla kablotv de akşam saat 19:45 gibi jetix te son çizgi film olur o film bittikten sonra tnt test yayınına giriyor alt yazı filmler oluyor.İşte getiride burada tek bir kanal üzerinden yayınlacank olan tnt de lost nisan ayında gösterimde olacak Türk izleyicileri için artık dizi max derdi kalmıyor tabi dizi max hala gösteriyormu ki bilmem hiç bakmadım hatta kanalın numarasını bile açmadım arada bir açıyorum da 🙂

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

3 thoughts on “Lost Artık TNT de

  1. TNT tam öğrenci işi. Mutlaka işe yarar bir dizisi filmi denk geliyor izliyoruz. Zaman geçiyor en azından. Lost tanıtımları dönmeye başladı ve ilk reklamını da aldı bu sayede sanırım 🙂
    Dublajlı olmasına üzüldüm, ama genel anlamda iyi olmuş. 🙂

    ******************************************
    Cevap:

    Evet bir bakıma kötü dublajlı olması ama okuma bilmeyenler var 🙂 onlar okuyamayıp diziden zevk alabilirler bu durumda en büyük kazanç demekki onlara olur.Bende dublaaj karşıyım hakiki sesini duyamadıktan sonra ben adamın gerçek sesini performansını severim

  2. dublaj olması iyi bence yabancı dili olmayanlar için çok güzel,alt yazılı olsa alt yazıyı okuyana kadar oyuncuların suratına bakamıyosun 🙂 belkide ben alışık değilim ondandır.
    lostu hiç izlemedim ama herkes çok beğeniyor.izleme niyetim var merak ediyorum .gerçekten ne var bu dizide anlamadım :))

  3. dublajlı sesler çok iğrençti.jackin sesini her duyduğumda utancımdan yer altına giriyorum.sawyer da aynı durum.gerçek sesleri çok daha güzel.
    altyazılı izlenir hem alta hem üste bakabilirsiniz iki gözünüz var zaten.

Bir Cevap Yazın

