Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Araştırma ödevlerini azaltsalar

4 Yorum


Öğrencilerin en çok şikayetlerinden biri ödevler ve çokluğu. Ödevlerimiz o kadar çok ki. Nisan’da teslim edeceğim 2 performans, 1 dönem ödevi var. Sadece bu kadar değil. Araştırma ödevleri de veriyorlar. Bazı öğrencilerde bilgisayar olmayabilir. Bence araştırmalar azaltılmalı. Bu performans ödevleri birden verilmemeli. Hem televizyonda film izleyemiyorum her gün araştırmaları yapmaktan 🙂 Sonra da ailemlerle sorunlar yaşıyoruz. Bizi anlasalar, onlarda izin verecek ama… Çok tartıştık bu ödevler yüzünden annemle. Öğetmenlerimiz araşatırma ödevini az verse mutlu olacağım.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

4 thoughts on “Araştırma ödevlerini azaltsalar

  1. Aynı şeyler banada oluyor.Sosyalcimiz al eline pilot kalemi yaz Osmanlı’yı diyor hemde 3 gün içerisinde.Neyse sosyalden yırtıyorum derken Kimya geliyor.Ondan yine bu sene 4 düşücek gibi

  2. hocam blogta sadeleşmeye gitmişsin. Görsel ögeleri iptal mi ettin ne.
    ödev konusuna gelince meb kitaplarında anlatılan bir şey göster bana. Bu durumda hocalar da araştırma ödevi verip duruyor. Geçen hocanın biri bizim sınıfın tümüne dağıttı, ödev almayan üç beş öğrencilerden birisiydim. Bunu da bilgim olmasa da her konuda fikir yürütmeme borçluyum. Hoca derse katılımım iyi diye ödev vermedi
    Sanada öneririm 🙂

  3. blog şimdilik sadeşmiş olarak kalsın hacklendi ya bütün urlleri felan hepsini kaybettim ziyaretçim bile düştü

  4. Ha bu arada Ahmet beni msnde titret gelince sana açıklamam gereken çok öneml bişey var

Bir Cevap Yazın

