Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Kurallar ve Ben

Yorum bırakın


Kuralların olmadığı bir yer bile yok. Kurallar çiğnenmek içindir kimileri için. Bende öyle düşünüyorum. En kötü günümde bu kurallar beni çok sinirlendiriyor.Morallerim hep bozuk oluyor. Kurallar birşeylerin düzende olması için konuyor ama bazı kurallar var ki çok gereksiz. Ama keşke bunları kaldırınca düzen olsa. Okulda pek kontrolde kalmadım. Bir kere kaldım. O spor ayakkabı yasağı yüzündendi. Nedenim vardı, hocaya anlatmak istedim anlamadı. Hatta sınıf başkanıda kontrol yapıyor ona gösterdim. O biliyordu. Orda ne olduysa oldu. Hocaya sinir oldum. İçimden bir kere tokat atmak geçti ama kendime hakim oldum ve boşver dedim.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

