Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Ben Böyle İyi Öğretmenler Görmedim

Yorum bırakın


Ne iyi kalpli öğretmenler var ya. Hep bizim iyiliğimizi düşünüyor. O öğretmen sınıf öğretmenimiz. Dersi güzel anlatıyor ama anlayamıyorum arkadaşlarım yüzünden. İstemeden bile üzmesek onu. Çok iyi bir öğretmen.

Geçen sene de matematikçimiz yaşlıydı. 50 yaşlarında felan. O öğretmene çok üzüldüm. Okulda en kötü sınıf diyebilirim bizim sınıfa. Bütün kalanlar toplanmış. O öğretmen hem yaşlı hem de yaşlı olmasına rağmen bize birşeyler öğretmek için neler neler yapıyordu.

Dahası da var. Geçen sene Fen öğretmeni melek gibiydi. Dersi çok iyi anlatıyor. Sınıf öğretmenimizdi. Sınavlardan 98 ve 100 aldım sadece. Sınıfta en yüksek Fen otunu almıştım. Öğretmenimi özlüyorum ya.

Sonra bu seneki müzik hocamız çok iyi bir öğretmen. Bize gitar getirip çalıyor. Derslerim iyi. Geçen müzik dersinde Kurşun adres sormaz ki, Pinhani-Hele bi gel, Gesi bağları çaldı.

Öğretmenlerimi Çok Seviyorum
Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

