Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Emre Blog’a Sakın Girmeyin

5 Yorum


O bildiğiniz, güzel hit alan dediğiniz Emre varya ona dikkat edin. Onun bloguna bile uğramanızı tavsiye etmem. Çünkü o her yerden çalıp bloguna ekliyor. Birgün başı beleya girecek söyleyeyim. Kapattığım Müzik Alanı’nın pagerankı 2 idi. Kapattığım dakika almış blogu. Şerefsiz ne olacak. Eminim çoğunuzun yazısını da almıştır elinizden. Bazen sizden özenip temanızıda almıştır. En sinir olduğum kişi. Tarraso’ya da nefret ediyodum. Anladım nefret edilecek kişi o değil. Görmediğimiz bir hırsız varmış.

Onun yeni açtığı Kraltv blogunun nasıl bşirden 250 tane yazı olduğunu biliyor musunuz? Kraltv.blogcu.com adresindeki tüm herşeyi kopyala yapıştır yaptı. Daha nasıl anlatayım ki onun halini. Ama Allah’tan Google çalıntı yazıları indexlemiyor. O kişinin tüm indexlerini siliyor.

Oh Be rahatladım. Emre aptıklarım sadece bu kadarla kalmayacak. Çaldığın kişilerle veya senin bu yaptıklarından hoşlanmayan herkesle ortak olup daha neler neler olacak…

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

5 thoughts on “Emre Blog’a Sakın Girmeyin

  1. Gürkan bak ne yaptım;
    Benim sitemden yazıyı kopyalamış resim dahil ve uyarmama rağmen düzeltmedi. Bende resmi değiştirdim bak ne oldu :=) Çok komik yaa 😀
    http://www.emreblog.com/2008/03/star-haber-skandal.html

  2. Evet süper olmuş 😀

  3. siz böyle yaparaktan o adamın duzeldıgını veya akıllandıgınımı znnedıosunuz bnce sız bu blog yazma ısınden anlamıosnz

  4. evet anlamıyom blog yazma işinden acaba bu yazıma nasıl ılaştınız sayın umit

  5. walal bu konularda yenıyım bana yardımcı olun hocam 🙂

Bir Cevap Yazın

