Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Powerpoint’te Banner Tasarlamak

Yorum bırakın


Powerpoint’te sunum yapabiliyoruz. Ancak başka işlere de yarıyor. Powerpointte banner tasarlayabiliriz. Üstteki gibi yapabiliriz. Banner programınız yoksa, banner yapma sitelerini beğenmesseniz Powerpoint’i tavsiye ediyorum. Ben kendime bir kaç tane hazırlıyorum.

Powerpoint’ten Wordart ekleyi seçelim. İstediğinizi seçin ordakilerden. Metnimizi yazalım. Print Screen yapalım. Painti açıp yapıştır yapalım. Bannerımızı kesip, yeni açıp, yapıştıralım. Bannerımızı bilgisayara kaydederken jpg olarak kaydedelim. Bu bannerın bilgisayarda kapladığı alanı küçültecektir. Kalitesi biraz gitmiş olsa da daha hızlı yüklenir. Yukarıdaki bannerı jpg yaptım bir şey farketmedi. Hayırlı olsun.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Cevap Yazın

