Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Tembellik

4 Yorum


Bu sıralar bayağı tembellik var üzerimde, aslında bunların neden kaynaklandığını da bilmiyorum.En sevdiği edebi yazılar bile hiç gözüme hoş gelmiyor.Ailemle alakası yok kesin öğretmenlerimle oo olmazmı hangi öğrenci problemsizdir.Ama canımı sıkan beni kendi içime kapatmaya mahkum eden bu tembellik nedir.Okul ve arkadaş çevrem çok güzelken hiç nedensiz şekilde uzun süre belki yıllar bile demek istiyorum odama kapanıp dışarı çıkmamayı içimdekileri sanki ağlayarak dökmeyi ister gibiyim.Öyle bitkin sanki hayattan bıkmış gibiyim elime silahı verdikleri anda vurmak ister gibi hal var içimde.Bunları kendimi büyük göstermek için söylemiyorum.Belki yorumlardan bana bir çare gelir.Bu durgunluğum yüzünden de okuldan şikayetler artmaya başlamış ilk dönem olduğu gibi güzel değilmiş derslerim aktiflik yokmuş hep böyle bir sinir tavrı varmış bende adeta.Son zamanlarda derslere girmeme isteği sadece kendi odama kapanma isteği başladı aslında bu odamlada sınırlı değil, yalnız olabileceğim içimdekileri duvarlardan başkasının bilmeyeceği bir yer gerekiyor.İlginçliktir ki içimde ne var bilmiyorum tuhaf hisler sanki ben ben değilim.Keşke beni hep yalnız bıraksalar düşünsem dursam kafamı koysam konuşsam gibi işte bu içime dökülenleri anlatamıyorum son zamanlarda kimseyle aktif bir şekilde diyalog kurmuyorum farkettim bunu evet.Konuşmuyorum sanki başımdan atma isteğim varmış gibi.Galiba böyle olması benim açımdan iyi olacak

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

4 thoughts on “Tembellik

  1. “…elime silahı verdikleri anda vurmak ister gibi hal var içimde.”

    Sakin ol, sabırlı ol… Geçecek.

    Neredeyse tanıdığım herkes bu hal ve durum içinde… Ne oluyor diyorum kendi kendime… Hatta bende de kısa aralıklarla aynı belirtiler, içimde hortlayıveriyor…

    Kuzummmm…
    ……….
    sakin ol .

  2. off pöfff aynısı banada oluyor ne ayaksa :SS bence toplumca bi sendrom geçiriyoruz🙂

  3. @Pınar Abla

    Abla işte sabırda sıkıntı sıkıntı gidiyor derslerimi aksatıyorum hocalarımla iyice anlaşmazlıklarım çıkıyor büyüklerime sanki kendimi anlatamıyorum gibiyim onlara beni anlatamıyorum gibiyim.İşte yinede dediğini yapacağım ablam sakin olacağım

    @Harun

    Yahu valla nedir bunu anlamadım ki bakacaz inşallah seninki erken geçer

  4. Aynen bende de var bu bahsetkilerin. Geçen sene derslerim çok iyi iken bu sen hiç çalışma isteği yok. Son günlerde ders dinlemek istemeyen bir oldum ben. Şu SBS de ne yapcağım diye düşünüyorum. O kadar canı sıkkın ki bir gün deli olacam. Bu durumdna kurtulamaz hale geldim. Son 1 haftadır şiddetli baş ağrısı ne deniyle dersleri anlayamıyorum.😦 Ne olacak benim halim😦

Bir Cevap Yazın

