Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

5 Yorum


Keşke bir an ortadan kaybolsam, ve ben isteyene kadar gelmesem yok demii imkanı işte sonsuzluk tüneline girmek gibi birgün çıkarım belki karanlık odadan belki bir şişe ile kafamda kırmak için dökülen camları kollarıma jilet gibi kesici kuvvet uygulasın bir süre baygın dünyadan habersiz 20 li yaşlarda ise uyanayım ve dünyayı göreyim çok isterim.Şu anlar bana karabasanlar ülkesi gibi geliyor.Güneş yok ki zaten

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

5 thoughts on “

  1. Bende şu an aynı durumdayım be Ali. Keşke bu acıalrı yaşarken baygın hayattan tarı kopmuş durumda olsaydıkta yaşaamsaydık😦

  2. ….
    😦

    Teman çok güzel , seçim yaparken bu temaya da takılıp kalmıştım aslında…

  3. hayat herşeye rağmen güzel nan. .bne olmak gerekiyor bazen. Bırak herşey olacağına varsın🙂

  4. bence farklı şeyler yapmak gerek bu drumdan kurtulmak için mootnluktan gelen birşey gibi gelıyo bana

  5. Teman güzel olmuş ali güle güle kullan🙂

Bir Cevap Yazın

