Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Takipçilerim Nasıl Bu Kadar Arttı

1 Yorum


Sabah blogumu yazdım kapattım. Takipçi sayısı 2’ydi. Şimdi ise 113 olmuş. Nasıl oldu bende anlamadım. 110 kişi mi kayıt yaptı, Feedburner’da mı sorun var bilmiyorum. Bu anı ölümsüzleştirdim. Yaşadığım ilginlikler arasına girdi🙂

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

One thought on “Takipçilerim Nasıl Bu Kadar Arttı

  1. dikkat edersen o senin değil wolkancanın lanblogu varya onun :DDDDDDDDDDDD

Bir Cevap Yazın

