Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Bugun Farkliyim:Fener Besiktas

3 Yorum


Bugün biraz farklıyım çünküm bugün farklı bir gün.Bugün FENERBAHÇE’min BEŞİKTAŞ ile maçı var.Bugün biraz daha heyecanlıyım.Aslında son iki yazımdaki gibi karamsar değilim.Galiba Fener Beşiktaş maçı bana bir aksiyon havası verdi.Bugün daha önceden söz verdiğim arkadaşımın maç teklifini reddet’tim maça o gitti aslında biletler ondandı okuldaydım telefonla aradı ve dediki abi nabersin dedi abi arkadaş manasında her neyse iyim sen nasılsın dedim iyim dedi sonra bana dedi ki bana bir sözün vardı ne sözü dedim bjk-fb maçını hatırlattı biletler benden di unuttun mu dedi evet şimdi hatırladım dedim ama gidemeyiceğimi söyledim keşke gitseydim çocuk bir başkasını götürdü inşallah fener yener yoksa beni napar bilmiyorum🙂.İnşallah yener fener yoksa ben hala sıkkın ben lacağım galiba.Çok güzel bir maç olmasını bekliyorum.He bu arada iki takımıda büyük ve kçük harflerle yazdım ne akdar fanatik bir feenrli olsamda beşiktaş da benim ülkemin takımı feneri büyük yazarsam onuda yazmalıyım futbol hırs kavga oyunu değil tmm küfür edilir ama ayrımcılık da olur kaga bunu pek anlayamıyorum kavga olmamalı.Kazasız belasız iki takım içinde temiz bir maç olmasını diliyorum.
Fenerbahçe-Beşiktaş maçını online dinlemek için tıklayın.İyi dinlemeler
http://gurkanbicer.blogspot.com/2008/03/fenerbahce-besiktas-macini-dinle-online.html

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

3 thoughts on “Bugun Farkliyim:Fener Besiktas

  1. Yendik Ali. Sağol kodu eklediğin için🙂

  2. Ha bu arada Ali o google reklamı benim deil. Söylemiş olayım başkasının. Gülşah ablamı ikna etsem onun kini alacaktım

  3. bugun fenerbahçe 2 1 yencek

Bir Cevap Yazın

