Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Fenerbahce Alayiniza Karsi

Yorum bırakın


Bu gece Fenerim yendi ya çok mutlu oldum.Aslında ik yarının 25 dakikalık kısmını Fenerim süper oynadı.Daha sonrası ilginç ya kartal bastırdı.Fenerin üstüne gelmek istedi diyelim ama gelemedi ki.Fener ilk yarıyı 1-0 önce kapadı beşiktaşlılar giydikleri lacivert chelsea formasını sarı katarak sarı lacivert yapacakalrdı az daha :).Bu onlara iyi bir ders oldu.Birde bu yazının başlığı aslında bana ait değil resmi taraftar sitemize ait.Oranında forum sitesine bir türlü üye olamıyorum.Oradaki sitenin girişindeki flash introda gördüm bu başlığı çokda hoşuma gitti.Birde arkaplanda bir müzik var o müziği ilk duyduğum yıllardan beri hep tv de böyle flashlarda gördüm ama mp3 ünü bulamadım adını bilmiyorum şarkının acaba bu çalan parçanına dını verebilirmisiniz parçayı duymak için tıklayın.Koşmaz denilen alex koştu maldonadoyu beğenmedim pek.Marco aurelio b adam süper geçmişi bitti sanki geleceği uzun yıllar devam edecek genç yetenkli orta sahacı gibi.Alex çok şaşırdım.Ali Bilgin’in kaçırdığı o gol pozisyonuna,Colin Kazım ın kaçırdığı o müait pozisyona yanar oldum.Hee birde yazı devamı arası kezman sahadan silindimi ne hiç görmek nasıp olmadı.Pazartesi okula gidince havam olsun sınıfta tek Fenerbahçeli benim 43 Kişik sınıf 18 gs li 24 bjk li 1 de FB li :).Neyse hepinize ve banada iyi geceler.Şu arada tekrardan hatırlatayım emri vaki değil canem rica şu flash’ta çalan müziği bana bulabilirmisiniz ya da adını biliyorsanız bana sölerseniz yorumla çok makbule geçer be canlarım

İşte Flash:http://www.antu.com/images2007/upLoad/uploadGiris/[aAf7pvj]bjk_fb_inonuzaferi.swf

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

Bir Yanıt Bırakın

