Turklerklani Blog

Laptoplu Blogcu

Fenerbahçe Beşiktaş Maçını Dinle, Online Maç Dinle İzle

7 Yorum


Bu akşam saat 19:00’da başlayacak olan Fenerbahçe Beşiktaş derbisine gidemiyorsanız ve online dinlemek istiyorsanız Antu Radyo’dan dinleyebilirsiniz. Sağ taraftan Antu Radyo’ya tıklayın ve yürütün. Akşam burada olmayabilirim ondan erkenden ekleyeyim dedim. Hem radyo dinlemiş olursunuz. Maç başlayınca maç dinlemiş olursunuz. Radyo kodu çalışıyor. Biraz bekleyin. Birde radyo bağlanmasını bekleyin. Fazla beklemiş olmazsınız 🙂 Açılıyor denedim 🙂

Maç Bitti… Fenerbahçe 2 – 1 Beşiktaş

Edit:Turklerklani Gürkan antu radyonun kodlarını sana aldım okurlar ziyaretçiler bu radyodan dinleyebilirsiniz kesin çalışıyor kopma aksama gibi durum söz konusu değil.

Yazar: Ali

Adım ali adımı sorabilirsin de özel hayatımdan sanane be insan :)

7 thoughts on “Fenerbahçe Beşiktaş Maçını Dinle, Online Maç Dinle İzle

  1. bence bu maç dinleme hiç güzel degil dk bir gidip geliyo

  2. PEki naısl olcak internette hiç durmadan ansıl çalacak. Bu bir gidip gelemsi doğal. Bu amçların kodlarını koyanlarda gördüm. Hiç çalmıyordu bile. Siz buna şükredin… Hem bu bir gidip gelmesi sizin internet hızınıza bağlı

  3. ne olur fener beşiktaş maçını izletin

  4. ne olur bugunku fenerbahçe besiktaş maçının rady
    odan dinletin

  5. 8888888888888888888888888888888888 taş benim pokumu bilir

  6. sızın gıbı sıtenın anasını sıkeyım o cocugusunuz len hepınız

Bir Yanıt Bırakın

